• Follow us

Sport

Attention
Sorry, time for your news is expired.


Leave A Comment

More News

SvD - Sport

Arenor kan byggas även utan OS New! 2019-04-23 13:11:37Sveriges olympiska kommitté håller på att ta fram koncepten för de arenor som behöver byggas om Stockholm-Åre f&ari

Frappart första kvinnliga domaren i Ligue 1 New! 2019-04-23 11:09:33

Göteborgsmittfältaren måste operera ansiktet New! 2019-04-23 11:07:00

Domarprofil hjälper Sverige inför VM New! 2019-04-23 10:41:29Tidigare stjärndomaren Jonas Eriksson ska hjälpa Sverige inför fotbolls-VM och införandet av videodomarsystemet VAR.– Han ka

Fler matcher flyttas från Gamla Ullevi New! 2019-04-23 08:26:41Gamla Ullevis hybridgräsmatta är fortfarande inte klar för säsongspremiär. Nu flyttas ytterligare en rad matcher till andra a

Pressad Solskjær om derbyt: "Perfekt match" New! 2019-04-23 07:30:48Våren står i full blom, men runt Old Trafford blåser det snålt.Den senaste tidens svaga resultat gör att Manchester Unite

Sterlings förslag: Poängavdrag för rasism 2019-04-23 06:52:19

Talangens succé: Vidare i VM 2019-04-23 06:30:48Supertalangen Truls Möregårdh är vidare i bordtennis-VM.17-åringen besegrade den betydligt högre rankade Ho Kwan Kit, Hongk

Uppgifter: Patric Hörnqvist till VM 2019-04-23 06:02:14

Trio klar för Luleå – Rubin lämnar 2019-04-23 05:04:31

NHL tänker grönt – kompenserar flygningar 2019-04-23 03:48:16

Rögles stjärnvärvning – dubble världsmästaren 2019-04-23 02:28:04Dennis Everberg återvänder till Sverige och har skrivit ett femårskontrakt med SHL-klubben Rögle."Jag ser verkligen fram emot a

nwt - Sport

Då spelar BIK i retrotröjor 2019-04-02 19:24:43Fredag 2 november spelar BIK Karlskoga i retrotröjör i allsvenska hemmamötet med Karlskrona. Anledningen är att det är 40 &ar

Stort intresse kring klasshandbollen 2019-04-02 19:24:43"Vi hoppas att det ska bli en tradition"

FBK-spelare kallade till landslagsläger 2019-04-02 19:24:43FBK Karlstad har en ungdomsverksamhet med både bredd och spets.Nu är tre spelare från ungdomslagen kallade till landslagssamlingar.

Värmlänningar i laget när Sverige vände och vann 2019-04-02 19:24:43Alexander Arvidsson från Carlstad Crusaders och Linus Lindberg från Karlskoga Wolves var två av spelarna som var med i det svenska u

Emma tillbaka i landslaget 2019-04-02 19:24:43Efter förra säsongen avslutade Emma Johansson från Kristinehamn en lång och framgångsrik landslagskarriär.

Värmlänning på väg bort från Montreal 2019-04-02 19:24:43Guldhjälten från Arvika är på väg bort från Montreal Canadiens.

Trollhättan kan överklaga 2019-04-02 19:24:43Karlstad BK friades av Svenska fotbollförbundet. FC Trollhättan ogillar beslutet och överväger nu att gå vidare med äre

Paul byter klubb och land 2019-04-02 19:24:43"Det har gått fort det här, men det ska bli väldigt spännande"

Slutspelat för Grundel den här säsongen 2019-04-02 19:24:43"Jag måste tillbaka i livet först och främst"

Orion tog många medaljer 2019-04-02 19:24:43Orion från Karlstad ställde upp med nio brottare i Hallsbergsträffen och alla tog medalj.Totalt blev det fyra guld, fyra silver och et

KTK växer så det knakar 2019-04-02 19:24:43"Trycket är stort och vi har blivit trångbodda"

Nu är rallyts specialsträckor spikade 2019-04-02 19:24:43Nu är specialsträckorna för nästa års upplaga av Svenska rallyt spikade.Den enda ändringen från årets rally

Nyheter

”Goda chanser att Sverige får vinter-OS” New! 2019-04-23 14:35:45Stockholms stad kommer inte bidra med personal eller pengar.

Tobias Ludvigsson klar för Giro d’Italia New! 2019-04-23 12:21:34Tobias Ludvigsson kommer att åka Giro d’Italia i år. Den svenske cyklisten blir en av spurtaren Arnaud Démares hjälprytt

Frappart första kvinnliga domaren i Ligue 1 New! 2019-04-23 11:52:56Till helgen blir Stéphanie Frappart historisk. På söndag ska hon döma matchen mellan Amiens och Strasbourg – och hon blir

Göteborgsmittfältaren måste operera ansiktet New! 2019-04-23 11:42:28IFK Göteborg börjar få ont om mittfältare. Klubben meddelar via sin webbplats att Junes Barny i en kollision med lagkamraten Carl

Sterlings förslag: Poängavdrag för rasism New! 2019-04-23 07:25:18Skippa böter och inför i stället poängavdrag samt matcher utan publik.

Möregårdhs succé: Vidare i pingis-VM 2019-04-23 06:44:3917-åringen besegrade betydligt högre rankad spelare.

Nyckelspelare i Växjö United vistades illegalt 2019-04-23 06:18:55Nya fuskmisstankar mot division 3-laget – förlorade stort efter identitetskontroll.

Trio klar för Luleå – Rubin lämnar 2019-04-23 05:47:31Luleå, nyligen utslaget i semifinalen av SM-slutspelet i ishockey, har gjort klart med tre spelare inför nästa SHL-säsong.

NHL tänker grönt – kompenserar flygningar 2019-04-23 05:27:05Under det pågående Stanley Cup-slutspelet i Nordamerika flygs det. En hel del. Därför har NHL beslutat sig för att köp

Rögles stjärnvärvning – dubble världsmästaren 2019-04-23 02:40:49Dennis Everberg återvänder till Sverige och har skrivit ett femårskontrakt med SHL-klubben Rögle. – Jag ser verkligen fram

Klingberg Dallas hjälte – bröt lång måltorka 2019-04-23 01:41:51John Klingberg hade inte gjort ett NHL-slutspelsmål på tre år. Då drog backen in ett handledsskott i förlängningen h

Djurgårdens tränare: ”Vi ska vinna – fem mot 2019-04-22 23:30:00Utvisningarna fällde Djurgården i första finalmatchen mot Frölunda. Det ska inte upprepas i Globen på tisdag kväll. &n

Sport - Alla Sportnyheter

Orden till lagkamraterna: Lämnar United i sommar New! 2019-04-23 18:50:59Dagarna i England kan snart vara räknade.Paul Pogba, 26, väntas lämna Manchester United för Real Madrid i sommar.Och han har redan

Leipzig till cupfinal – Forsberg målskytt New! 2019-04-23 18:38:06Leipzig är klart för final i den tyska cupen efter seger mot Hamburg i semifinalen. En av målskyttarna: landslagsmittfältaren Emi

Efter succésäsongen – Ekroth med bruttotruppen till VM New! 2019-04-23 17:54:37

Mattias Falck vidare i Budapest New! 2019-04-23 17:52:01Mattias Falck är klar för tredje rundan i bordtennis-VM i Budapest. Han är det efter att ha besegrat österrikaren Robert Gardos me

Long snabbaste målskytt i Premier League New! 2019-04-23 17:40:22Sju sekunder. Så kort tid behövde Shane Long på sig för att ge Southampton ledningen mot Watford. Det är det snabbaste m&ar

TV: ”Vet aldrig när du är i en New! 2019-04-23 17:31:53Jakob Lilja fick äntligen spräcka målnollan i slutspelet.

Barcelona vann igen – stormar mot ligatiteln New! 2019-04-23 17:31:24

Jonsson Fjällby om nya Kenta-försöket: ”Halvdan” New! 2019-04-23 17:19:45Med 30 sekunder kvar i Djurgårdssegern mot Frölunda försökte sig talangen Axel Jonsson Fjällby sig på en ”Kenta&

Kaptenens löfte efter mardrömsförlusten: ”Vi studsar tillbaka” New! 2019-04-23 17:09:12Efter att ha vunnit den första finalmatchen hade Frölunda chansen att koppla rejält grepp om finalserien mot Djurgården. Det ble

Knapp svensk förlust mot Kanada New! 2019-04-23 17:08:45Efter fyra raka segrar kom den första förlusten för Anna Hasselborg och Oskar Eriksson i mixeddubbel-VM i curling. Kanada, med hammaren

Petas som fanbärare efter fansens missnöje New! 2019-04-23 14:52:27Jan Eriksson, 51, skulle ha burit AIK:s flagga inför mötet med Häcken.Men en känslig övergång till IFK Norrköping

MittMedia Folkrace Cup: Så funkar den – och New! 2019-04-23 14:52:21(Poängställning hittar du längre ner) Vi livesänder 18 tävlingar som ingår i MittMedia folkrace....


Disclaimer and Notice:WorldProNews.com is not responsible of these news or any information published on this website.